منو
جستجو
آخرين ويرايش سایت
چهارشنبه 7 مرداد 1394 00:38:33
اوقات شرعي
True
زمان ديجيتال سرور
چهارشنبه 7 مرداد 1394   05:03:49

 

   دریافت احکام پرسنلی                       دریافت فیش حقوقی                   کتابخانه وزارت جهادکشاورزی                      خبرهای ورزشی

پيام فوري
متون عمومي
شرح وظایف اداره کل امور اداری

به نام خدا

شرح وظایف اداره بازنشستگی

1- اقدامات مربوط به برقراری حقوق وظیفه

2- اصلاح حقوق وظیفه بگیران

3- اقدامات مربوط به بازنشستگی از طریق سنوات ارفاقی جانبازان

4- اقدامات مربوط به از کار افتادگی و فوت از طریق صندوق بازنشستگی کشوری

5- انتقال و یا استرداد کسور بازنشستگی

6- پرداخت کمک هزینه فوت و ازدواج بازنشستگان

7- بررسی و اقدامات مربوط به سوابق مدیریتی و خدمت در مناطق جنگی بازنشستگان

8- بررسی سوابق همترازی هیات علمی

9-اقدامات مربوط به استعفاء کارکنان ستادی و غیرستادی

10-تمدید خدمت شاغلین ستادی و غیرستادی

11- صدور گواهی برای بازنشستگان ستاد وزارت

12- اقدامات مربوط به صدور کارت منزلت از سوی سازمان بازنشستگی کشوری

13 برقراری حق عائله مندی زنان بازنشسته و وظیفه بگیر مجرد

14- صدور تائیدیه گواهی های استانی جهت ارائه به دوایر دولتی و انتظامی

15- بررسی و اقدامات مربوط به حق بیمه معوقه کارکنان ( موضوع اجرای رای 517- 518 هیات عمومی دیوان عدالت اداری )

16 استعلام از دفتر رسیدگی به تخلفات اداری

17- همکاری با اداره  امور عمومی برای انجام تجلیل از بازنشستگان

18- اصلاح و تطبیق احکام سنوات گذشته بازنشستگان

19 انجام گردشکار و مراحل بازنشستگی پیش از موعد کارکنان

20- بررسی پرونده های اشخاص مدعی اصلاح سابقه خدمت وحقوق بازنشستگی یا وظیفه 

21- صدور ابلاغ بازنشستگی برای کارکنان واجد شرایط ستادی

22- رابط استانی سازمان بازنشستگی کشوری و بیمه تامین اجتماعی

23- جمع آوری اطلاعات افراد شاغل و غیر شاغل جهت تعیین تکلیف حق بیمه معوقه سنوات گذشته

24- اقدامات مربوط به قطع حقوق ورثه

25- پاسخگوئی به استعلامات سازمانهای جهاد کشاورزی استانها و سازمانهای تابعه در امور مربوط به بازنشستگی

26- تنظیم فرمهای تطبیق وضع برای وراث و اجرای ماده 10 قانون نظام هماهنگ پرداخت که در تاریخ 1/1/74 حقوق برای آنان برقرار گردیده است .

27- اقدامات مربوط به بازخریدی ( در صورت اجرای بازخریدی )

28- بازبینی پرونده های کارگزینی شاغلین قبل از بازنشستگی از حیث کسورات و رفع نقص  مدارک مورد نیاز سازمان بازنشستگی کشوری

29 سایر اقدامات و انجام امور محوله از سوی مسئولین دفتر و کارهای متفرقه .

==============

شرح وظایف اداره استخدام:

1-انجام امور مربوط به استخدام مهندسین ناظر

2-انجام امور مربوط به صدور ابلاغ بازنشستگی شهدای وزارت

3-انجام امور مربوط به دریافت کد شناسه نیروهای قرارداد مشخص

4-انجام کلیه مراحل تغییر وضعیت از ابتداء تا صدور حکم رسمی قطعی

5- بررسی و پیگیری جهت صدور احکام لشگری جانبازان حالت اشتغال

6- بررسی و پیگیری جهت دریافت شماره مستخدم کلیه کارکنان ستاد و استانها

7-پاسخ به نامه های مراجعین جهت جذب و تبدیل وضع

8-انجام امور محوله و پیگیری از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در زمینه های جذب و استخدام .

9-انجام کلیه امورمربوط به نقل وانتقالات استانها وسازمانهای وابسته به ستاد وزارت

10-انجام کلیه امورمربوط به نقل وانتقالات ستادوزارت

11- انجام کلیه امورات مربوط به ارتقا رتبه خبره وعالی استانها وموسسات وستاد وزارت با همکاری

12- گواهی برای تمام دوره هاو آزمونهای مختلف دانشگاهها اعم از دانشگاه آزاد و سازمان سنجش و پیام نور و غیره

13- گواهی برای ارباب رجوع های دانشگاه آزاد در تمام مقاطع کاردانی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا گواهی صادره می شود

14- بررسی پرونده های ارتقاء شغلی

15- هماهنگی با سازمان وظیفه عمومی برای کسر خدمت و معافیت

16 - هماهنگی با وزارت دفاع و پشتیبانی برای تهیه بیمه خدمات درمانی

17- صدور گواهی کسر خدمت و معافیت .

18-هماهنگی با ستاد کل نیروهای مصلح برای اخذ سهمیه مشمولان

19- هماهنگی با دفتر فرماندهی کل قوا برای صدور امریه

20- هماهنگی با سپاه برای اعزام مشمولان

21- هماهنگی با پادگانهای آموزشی برای آموزش مشمولان

22- اعلام سهمیه مشمولان عادی ، سازندگی و روحانی اول سال

23 - دریافت مدارک مشمولان هر اعزام

24 - اخذ جوابیه امریه موافقت از فرماندهی کل قوا

25 - هماهنگی با اداره کل ایثارگران برای کمیسیون ستادان جنگی

26 - هماهنگی با استانها جهت تشکیل کمیسون

27 - صدور گواهی کسر خدمت و معافیت برای کمیسیون ایثارگران .

===========

شرح وظایف اداره کارگزینی

1- صدور انواع احکام مختلف

2- صدور فرم تسویه حساب (بازنشستگی، انتقال و ...)

3- استعلام مدرک تحصیلی ارائه شده توسط همکاران

4- صدور انواع گواهی های اشتغال بکار و ایثارگری

5- استعلام کارکرد همکاران دارای سوابق خارج از وزارت جهت بررسی و احتساب سابقه خدمت آنان

6- محاسبه بدهی دوران غیررسمی

7- مکاتبه و انتقال حق بیمه از سازمان تامین اجتماعی به سازمان بازنشستگی کشوری

8- پیگیری نامه های وارده از سوی مجتمع های قضائی و آراء هیئت های رسیدگی به تخلفات اداری

9- محاسبه مرخصیهای ساعتی و روزانه همکاران

10- اعلام مانده مرخصی استحقاقی کلیه همکاران تا پایان سال

11- جانمایی همکاران شاغل ستاد وزارت در پست های سازمانی چارت تشکیلاتی جدید

12- ایجاد مشاغل ابلاغی ستادوزارت در چارت تشکیلاتی جدید

13- رفع مشکل پست ها و تغییر در شغل هائیکه تغییر پست سازمانی داشته اند.

14- ثبت گزارش کارکرد ماهانه کلیه همکاران

15- بررسی قطع و وصل حقوق و مزایای پرسنل مامور به ستاد وزارت و به خارج از ستاد
16- ثبت نمرات ارزشیابی در سیستم رایانه ای

بيشتر
آب و هواي انتخابي
در حال لود آب و هواwaiting

 




















بازديدها
تعداد بازديد از سايت: 77905133
تعداد بازديد زيرپورتال: 4253042
اين زيرپورتال امروز: 676
تعداد بازديد اين صفحه: 23204
در امروز: 13876
اين صفحه امروز: 6

صفحه اصلی وزارت / صفحه اصلی معاونت / صفحه اصلی دفترامور اداری، رفاه و پشتیبانی / صفحه اصلی دفتر امور مالی / صفحه اصلی دفتر ایثارگران / صفحه اصلی دفتر حقوقی  

 
   تماس با ما:

   دفتر مدیرکل :  81362005  - 81362004  
 
   فاکس دبیرخانه : 88925292   
   مدیر سایت  فراستی : 81363028
   آدرس: میدان جهاد (فاطمی) ساختمان شهید خیابانیان

       
       
       
         
       
 




تمامی حقوق این وب سایت متعلق به معاونت توسعه مدیریت ومنابع انسانی وزارت جهادکشاورزی می باشد و هرگونه کپی برداری از طرح سایت طبق قانون جرایم رایانه ای پیگرد قانونی دارد . 

خانه | بازگشت |
مهمان (portalguest)


Powered By Sigma ITID.